• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Søkeresultater

  1. Ithil

    Nedetid 21.mai

    På grunn av serverbytte vil forumet være nede 2-5 timer den 21.mai
  2. Ithil

    Hvordan bruke Discord?

    HER finner du en grunnleggende guide til hvordan du kommer i gang med en Discord konto. Men i denne tråden tenkte jeg å vise litt mer hvordan man bruker Discord.
  3. Ithil

    Hvordan komme i gang med Discord

    All viktig info angående Elvenar er flytter til et magisk sted som heter Discord. Fra PC kan du gå inn på nettstedet (trykk HER). Men de fleste bruker mobil og da må du laste ned en app. NB! Jeg hadde på "mørk modus" da jeg tok alle skjermbilder og mange vil ha hvit bakgrunn istedet for svart...
  4. Ithil

    Wallpaper 2

    Store filer - lager en del 2 her:
  5. Ithil

    Wallpaper

  6. Ithil

    Viktig melding! Endringer på underverk

    Vi har noen kommende endringer for våre underverk! De vil være tilgjengelige når oppdatering 1.191 slippes denne uken. Endring av bonuser og kostnader for eldgamle underverker Vi ønsker at de gamle underverkene skal være en rettferdig utfordring. Men de bruker forskjellige ressurser og er svært...
  7. Ithil

    Dicord link-trøbbel

    Linker til Discord går ut på tid (f.eks 7 dager) og jeg oppdaget i dag at om du bruker mobilen så kommer du irriterende nok ikke direkte til riktig del av Discord selv om linken er korrekt!! Er du helt ukjent med Discord appen kan det være at du gir opp når du møter følgende bilde: Du trykker...
  8. Ithil

    Status på Discord

    Jeg har jobbet med å få flyttet all viktig info fra forum og inn på Discord. Det gjenstår noen guider og rene faktatråder - men det blir! Tilbakemeldingene har gått på at forumet er bedre - ikke så veldig konkret, men jeg forstår veldig godt at utseendemessig blir det to ulike ting! Særlig...
  9. Ithil

    Viktig melding angående support-systemet.

    Den siste tiden har vi mottatt en rekke henvendelser som følge av at noen oppfordrer andre spillere til å spamme support. Dette ansees som misbruk av systemet og som ytterste konsekvens kan tilgangen til support eller spillet fjernes. I saker som omhandler andre spillere enn deg selv, har man...
  10. Ithil

    Verdenskart Flytting på verdenskartet

    Ønsker du å bli flyttet på verdenskartet? Nå har vi endelig mulighet til å "snike i køen"! Det vil si at jeg kan skrive spillernavn som ønsker å flyttes på en liste - autoboten vil da prioriterer deg - MEN dette skjer ikke over natten og jeg kan ikke garantere at du liker plassen bedre ;-)...
  11. Ithil

    Les meg Viktig melding angående kunngjøringer!

    Fra 1.oktober blir all informasjon om kommende eventer, nyheter og annen informasjon kun postet på vår nye Discord kanal. Se mer om Discord HER.
  12. Ithil

    Discord

    DA er Discord oppe å går og det er gøy at flere av dere har kommet etter der. Jeg er ikke så godt kjent med mediet enda, men det skal bli ganske likt som forumet, dog litt uvant i starten. Skal etter hvert få flyttet guider og annen nyttig info inn dit. Følger du denne lengen...
  13. Ithil

    Les meg Rankingen

    Kort beskjed fra InnoGames: På fredag (1. sept) løser vi noen små problemer med rangeringen. Det kan skje at du vil se en endring i poengsummen din hvis den var feil tidligere. Nå vil du se det riktige summen. Det er også svært sannsynlig at du ikke vil se noen variasjon i det hele tatt, vi...
  14. Ithil

    Til minne om SnowStorm

    Hvil i fred, kanskje på en av Elvenars grønne enger.
  15. Ithil

    Oversettelser

    Det er litt rot med oversettelsene i kapittel 21 - jeg hadde ikke full oversikt over byggene da det ble oversatt, og fikk heller ikke sjanse til å spille det på norsk før det gikk live (har egen norsk beta). Jeg ser det absolutt ikke ble riktig å oversette "prey" med "byttedyr", selv om det i...
  16. Ithil

    Nivåoversikt for eldgamle underverk i nettleseren

    Nivåoversikt for eldgamle underverk i nettleseren 21. august, etter en vellykket betatest, legger vi til en tydelig nivåoversikt for eldgamle underverk for alle nettleserspillere. Denne funksjonen er allerede tilgjengelig på mobil. Målet er å gi alle nettleserspillere en klar forståelse av...
  17. Ithil

    Nytt eventyr!

    Ny runde med eventyr Kjære mennesker og alver, Hold dere fast! Torsdag 17. august starter vi en ny runde med Eventyr, så ta med dere laugene deres og få noen fine belønninger! Vi har gjort følgende endringer for den nye runden: Oppdraget "Produser 50 brygg" er endret til "Produser 25...
  18. Ithil

    En refleksjon over kapittelmigrasjon.

    I løpet av de siste par månedene har vi gjennomført og fullført en svært kompleks kapittelmigrering rettet mot spillere som befinner seg i de første kapitlene av spillet. I dag vil vi avslutte dette emnet med å dele en refleksjon over hele prosessen med dere. Litt historikk, for kontekstens...
  19. Ithil

    Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Fra 7.august kan du starte på reisen i det nye kapitlet! Vi håper at kapittel 21 - Den Vallorianske Legenden vil gi deg nye utfordringer og en spennende ny historie. Vennlig hilsen, Ditt Elvenar Team
  20. Ithil

    Nyhet Nytt kapittel!

    Kaptein Bonkers, lederen for Piratlauget, kommer på besøk og skryter av at han har funnet en hittil ukjent øy av gigantiske proporsjoner, fylt med dyrebare skatter. Han tilbyr oss noen mystiske perler som han har funnet der, og som sies å bringe velstand til den som besitter dem. Mens mentoren...
Topp