• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Til minne om SnowStorm

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
portrait_aw_gr10f.png

Hvil i fred, kanskje på en av Elvenars grønne enger.

A.gif
 

Arieru

Nytt medlem
Du invanderte hjerte mitt fra første øyeblikk du tok meg inn under dine vakre, trygge vinger ❤️
Du tok meg med STORM!,❤️
Det fantes ikke grenser for hjelp, støtte, latter og gode tider. Du gav alle, alt!❤️ Den du var i spille viste seg å være nøyaktig slik du var i virkeligheten og jeg er evig takknemlig for alle de fine samtalene, gode møtene og alt det gode som har fulgt etter fra det øyeblikket du kom inn i livet mitt.❤️

Jeg savner deg!
Alt gjør bare vondt nå, men du er så ingravert i mit hjerte at når tiden får leget sår så vil du alltid være med meg❤️
Til vi møtes igjen kjære uerstattelige venn ❤️

Evig borte
ALDRI glemt❤️
Hvil i fred kjære Annki❤️
 

snos

Medlem
Elvenar ble litt annerledes da jeg ble kjent med deg. Medlemmer i laugene var ikke lenger bare spillere, men mennesker man virkelig skulle bry seg om. De skulle trives og ikke plages av dårlig samvittighet. Vi snakket om hvordan vi kunne hjelpe dem best mulig, og hvordan vi kunne motivere dem til å bli hos oss.❤️

Du var også opptatt av at Elvenar skulle være et fristed fra hverdagen og at ingen måtte føle seg forpliktet til noe. Alt dreide seg om trivsel og lyst, aldri plikt og jag. Den personen jeg ble kjent med i spillet, viste seg også å være den samme i virkeligheten. Grenseløst opptatt av at andre skulle ha det bra.

Jeg kommer til å savne deg stort som medspiller og motor i STORM. Jeg kommer til å savne videosamtaler og chatter der vi diskuterer hvordan vi skulle gjøre det best for alle, og jeg kommer til å savne telefonsamtaler med deg, som vi hadde bare fordi du brydde deg om meg. Og oppi alt dette sitter det familie og ikke minst tantebarn som VIRKELIG kommer til å SAVNE deg. Sammenlignet blir nok mitt savn lite.

Kjære, kjære Annki❤️. Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle gråte på grunn av noe Elvenar bragte med seg, men så bragte det deg til meg. Du flotte, gode menneske - den samme i virkeligheten som i spillet. Takk for at jeg lærte deg å kjenne.

Vi skal gjøre vårt beste for å drive STORM videre i din ånd, fordi vi vet at STORM betydde mye for deg.

Livet er skjørt
Takk for gode minner❤️
Hvil i fred kjære Annki❤️
 
Sist redigert:

mahal

Nytt medlem
Fineste Annki♥️
Jeg var så heldig å bli kjent med deg gjennom spillet og på Messenger. Trådene glødet til tider og vi hadde det så moro sammen♥️ Dyktig i spillet, varm om hjertet og glødende opptatt av at mennesker rundt deg skulle ha det bra♥️ Latter og tårer hang løst, sånn var du, fine Annki♥️
Dette er så utrolig trist og savnet er stort.

Hvil i fred, fineste Annki♥️
 

WinterIsComing

Nytt medlem
I den digitale verden av Elvenar's spill,
Der Snowstorm trådte inn med mot og vilje.
Gjennom stormfulle netter og lysende dager,
Hennes navn lyste klart i en virtuell ballett.

Med tastetrykk som torden og klikk som vind,
Hun bygde sitt rike, en drøm hun fant.
Med vennlige hjerter, både nær og fjern,
Snowstorm skapte et hjem der alle kunne lære.

Men nå har en kald bris stille kommet,
Og vår venn Snowstorm har funnet sin hvile.
Hennes minner lever videre, i spill og i sjel,
Som en snøstorm som danser, en tidløs fortelling vi deler.

La oss løfte blikket mot himmelen blå,
Se stjernene glitre, de vet hvor hun nå.
En elven-bygger, en venn så sann,
Snowstorm lever videre, i vårt minne hun består.

Så la oss ære hennes navn med smil og latter,
For i Elvenar's verden ble hun en mester og skatter.
Gjennom stormer og solskinn, hun var alltid klar,
Snowstorm, du er dypt elsket, i spillverdenens landskap så rar.
 

Milka

Medlem
Kjære Annki <3

Det føles ut som vi var midt i en samtale da du plutselig satte deg i en gummibåt og raftet av gårde nedover evighetens elv.
Jeg kan ikke tro det, at du bare dro..
Det føles trist å logge på Elvenar nå, en dimensjon er borte.
Tusen takk for mange fine samtaler, og fordi jeg fikk bli kjent med deg. Du som bare var god, vakker på innsiden og utenpå.
Du er dypt savnet <3

Trekkes mot dæ, inn i lyset
Allting rundt oss fades ut
Har vært på leiting, gått i blinde
Kjennes som om vinden har snudd
Uforklarlig blir æ modig og sårbar på samme tid
Vi har begge lukka øyan, handa mi finn handa di

Du e ikke som de andre, du e ikke som de andre
Æ vil vær med ei sånn som dæ
Du e ikke som de andre, du e ikke som de andre
Æ treng ei sånn som dæ

Ustanselig som bølgan, skylla livet over mæ
Du e ny, du e no anna, tenk at vi sku møtes her
Denne verden e forunderlig, men ikke like rar som du
Mala bilda, nye farga, og vis mæ kordan æ ser ut

Du e ikke som de andre, du e ikke som de andre
Æ vil vær med ei sånn som dæ
Du e ikke som de andre, du e ikke som de andre
Æ treng ei sånn som dæ

Sondre Justad

RIP Annki <3
 

Drunky

Medlem
Snow ♥️
Vi var midt i en meldingsseanse om turneringspoeng og kapittel 21 som vi aldri får fullført . Du kom til oss i Ensom bande i januar 2020 og tok oss med Storm . Ord blir fattige i denne stund . Du vil bli dypt savnet hvil i fred kjære Annki ♥️
 

Jane Alv

Innbygger
Kjære Ann-Kristin ❤️
Tusen takk for den tiden jeg har kjent deg, og snakket med deg gjennom chatten og messenger. Alle de gode samtalene, dine gode budskap og din store medmenneskelighet. Ditt hjerte rommet alle i spillet, der du ville hjelpe alle. Du bredte dine vinger rundt alle spillerne, spesielt nybegynnere. Du spredte glede og latter. Samtidig, som du hadde en stor sårbarhet. Dette gjorde deg til et spesielt menneske, som man ble glad i.
Sjokket over din bortgang var stort og uventet. Hjertet ble tungt og savnet stort. Hvil i fred vennen!
 

lillevinge

Nytt medlem
Vanskelig å forstå at du er borte, Vanskelig å finne ord. ❤️

Ditt strålende humør og ditt vinnende vesen kommer vi alltid til å huske. ❤️

Før jeg møtte deg var Elvenar bare ett spill jeg var innom av og til, men det endret seg fort etter jeg møtte deg❤️
Det ble så mye mer! ❤️ Det ble ett hjem i en annen verden. Du har hjelpt meg gjennom mye på mange måter. ❤️ Takk for mange fine samtaler og mange morsomheter, takk for lange netter med bare fjas og litt alvorligheter.
Takk for vennskapet som jeg fikk med deg❤️

Savner deg❤️
Hvil i fred kjære Annki❤️
 

Beldracon

Aktivt medlem
Kjære Snow, Storm, Annki, kjært barn mange navn❤️❤️❤️

Meldingen om at du var borte tok oss virkelig med STORM, og jeg satt igjen med den ene stormen du ikke hadde gitt meg før, Tear-Storm
1f494.png
1f63f.png

Du ga meg en ny glød i spillet når jeg hadde gått lei og var klar til å gi opp..
1f495.png
De endeløse kampene og diskusjonene om hvem som skulle «ligge øverst». Hele begynte med noen uskyldige og spydige kommentarer på chatten, senere meldinger, messenger osv helt til siste slutt. Så kommer virkelig til å savne deg og Elvenar blir nok ikke det samme igjen❤️. For stormene dine ga ikke bare meg oppdrift til å komme over deg på poengsummen, du var også opptatt av at alle andre skulle ha det bra, (og ikke bare i spill)❤️❤️ Tusen takk for tiden jeg fikk kjenne deg❤️

Hvil i fred Annki❤️❤️
 

akakroz

Nytt medlem
Kjære Annki. <3

Vi fikk ikke mye tid sammen, i hvert fall ikke i motsetning til mange andre, men likevel snakket vi sammen nesten hver dag. Ditt positive humør, din glede over spillet og spillere og ditt varme gode vesen vil bli dypt savnet. <3 Verden er utrolig urettferdig, og at du skulle gå så tidlig kan jeg virkelig ikke fatte... Men nå er vi her - og tårer har falt fra kjente og flere "ukjente". Det sier mye, tenker jeg. Det forteller hvem du var som person. Det å berøre så mange mennesker i livet er stort. Du oppnådde mye, selv om du ofte sa at du tok forhastede avslutninger som ikke alltid var like gjennomtenkt. Men passion... PASSION. Det hadde du. Og du ga det videre til oss andre. <3

Du vil bli dypt savnet. Virkelig. <3

Hvil i fred <3

Ane og Robin <3 (Aka og Elg)
 

snos

Medlem
Om drøye 20 minutter blir Snowstorms konto borte fra Elvenar. Mange i lauget STORM er pålogget når det skjer - det blir et endelig farvel. Annki ble begravet i dag, og det var et omforent ønske om at kontoen skulle være hos oss til i kveld. Annki - du er uforglemmelig - og det viser flere i lauget ved å ha endret bynavnet sitt en kort periode, til nettopp "uforglemmelig".
Når dette nå skjer må jeg også få takke Ithil stort for den profesjonelle og meget verdige behandlingen av situasjonen. En bedre CM kunne vi ikke hatt i Norge.
TUSEN TAKK - fra hele STORM❤️
___________________________________________________

Der ble en meget verdig avskjed med Annki. Et flott laug med medlemmer som Annki hadde vært meget stolt av.
 
Sist redigert:

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
SnowStorm logget på første gang i juni 2018. Sist aktivitet var tidlig i august.
Etter ønske fra lauget ble de små slettet tidligere og i kveld kl 21.00 ble siste by fjernet.

I den anledning ønsker jeg å dele ett dikt av Halldis Moren Vesaas


Å vera i livet


Dette å vera i livet,
open for alt ikring,
bunden med sterke røter
til menneske og til ting,
gi både hjarte og hender
i omsorg som aldri svik,
var det som gav meining til ferda di
og let deg få kjenne deg rik

Og den som er rik vil ha seg
eit hus som er såleis bygt
at alle som høyrer til huset
kjenner det godt og trygt,
og såleis at framande gjerne
kjem innom dørene der
og aukar den rikdom som finst der før
med alt det dei sjølva er.

Fattig var du som aldri
i livet du kjenne fekk
at mellom deg og dei andre
levande straumar gjekk
av tillit og varme som styrkte
kvart band som til livet deg batt,
og lar deg få kjenne, når alt blir gjort opp,
at meir enn du gav, fekk du att.
 
Topp