• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Søkeresultater

  1. wasco55

    Kjempebra!!

    Tusen takk for den nye funksjonene som vist nok har vært en tid på Appen, men nå også på PC Jeg tenker da på "skjul bygninger" Har tenkt mange ganger på å foreslå å lage noe slikt Særlig når jeg har holdt på å flytte på bygg og veger har jeg irritert meg over at det ikke har vært mulig å se de...
  2. wasco55

    Skjevfordeling av ressurser

    Fortsett å mas - vi heier på deg :)
  3. wasco55

    Skjevfordeling av ressurser

    Det må være en alvorlig skjevfordeling av produksjonene av Oppadstigende varer i dette spillet For øyeblikket er det 29 sider med forespørsel etter Urmineraler og ikke et eneste TILBUD om urmineraler hos Handelsmannen!!!
  4. wasco55

    Hobbyrom hos byggmesteren.

    Ja det burde jo være noe alle fikk
  5. wasco55

    Jeg har en drøm....

    Jeg har en drøm...men er redd for at det blir med drømmen :) Tenk om det hadde vært mulig å hjelpe spillere i egent Laug med frø og unurium Noen av oss som er i transitt mellom kapitler, sitter inne med enorme lager av disse varene, mens andre sliter livet av seg for å få nok
  6. wasco55

    Event Sesonger - flere belønninger!

    Pleier å være skeptisk til alt "nytt" - slik også denne gangen Men etter som dagene gikk ble jeg faktisk ganske glad i "Sesongen" Ikke så store premier, men fikk en del forsyningsoverskudd og faktisk også 20 KP noen ganger Oppdragene var jo enkle og gikk litt av seg selv Lurer på hva som skjer...
  7. wasco55

    1.april spøk: Ny etasje i Spiret!

    Håper dette er en aprils-spøk
  8. wasco55

    1.april spøk: Ny etasje i Spiret!

    Det var da LITT av noen premier.....du verden.....
  9. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Det har vært så mange kapitler... Men husker at jeg måtte spørre i chatten en gang om noen kunne hjelpe meg med oversettelsen i et av oppdragene i et kapittel Mener å huske at det var oppdrag om å produsere noen av gjesterasens varer hvor teksten var engelsk
  10. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Er ikke helt sikker på dette med event/hendelse Men mener å huske at det står i den lille notisen som dukker opp hver gang vi starter opp Elvenar Viste du at..... Her tror jeg det fortsatt står: Delta i hendelsen og vinn store premier.....osv Når jeg nevner engelsk tekst, tenker jeg ikke på...
  11. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Kan det ikke være like greit å ikke oversette? Da tenker jeg at vi kan bruke de engelske originale ordene både på bygg og andre elementer For en tid siden skiftet dere begrepet "event" til "hendelse" Ordet "hendelse" faller i hvert fall kunstig å bruke for meg.... Omtaler det fortsatt som...
  12. wasco55

    Brorskapseventyr januar 2023

    Et lite hjertesukk fra meg Muligens et "luksusproblem":) Men hadde det vært mulig å gjøre noe med fordelingen av merkene i eventyret.... De fleste av oss blir alltid sittende igjen med hundrevis av merker som vi aldri får bruk for - det er jo litt kjedelig
  13. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Har forstått at jeg må skaffe meg en Lagringsvirvel. Har ikke det enda, og da måtte Melodilunden opp på nivå 4 og måtte opp med 12 instrumentfabrikker. Men takket vært kjempegod hjelp fra spillere i klanet mitt så gikk det kjappere enn jeg hadde fryktet Hadde og har fremdeles drøssevis med...
  14. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Ei stund siden det ble skrevet noe i denne tråden.... Allerede mer enn en mnd siden jeg ble ferdig med kapittel 20 Konklusjonen min og flere andre som er ferdige med kap. 20 er at dette kapitlet var mye enklere og gikk kjappere enn hva vi hadde trodd. Jeg brukte 4 mnd på kap 18, 5 mnd på kap 19...
  15. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Hvis du ikke skal oppgradere Harmonilunden kan du selge dem..... Men du får ikke gjennomført alle oppdragene, det kommer jo et oppdrag om å oppgradere Harmonilunden
  16. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Fikk opp Harmonilunden til nivå 4 - det gikk fortere enn jeg hadde trodd. Utfordringen var å skaffe 760K urmineraler - men det gikk greit. Det ligger for tiden 24 sider ute hos Handelsmannen med etterspørsel etter Urmineraler - så det er tydeligvis mange som trenger disse Det beste var at når...
  17. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Jeg har dessverre ikke Lagringsvirvel - men har forstått at det er noe jeg må få opp med tanke på kommende kapitler :)
  18. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Det tar veldig mye plass - og du MÅ ha Harmonilunden på nivå 4 for å få plass til de 7500 søylene som kreves til de to siste utforskningene Maks kapasitet på nivå 3 er 6000 søyler
  19. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Ja, jeg vet ikke hvordan vi skulle klart oss uten Drunky Han deler mer en villig av sin erfaring og er til stor hjelp
  20. wasco55

    Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Ja, ja - her blir det nok å pusle med i de mørke vinterkveldene og langt utpå nyåret :) Håper jeg er ferdig til St.Hans neste år
Topp