• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Skjevfordeling av ressurser

wasco55

Aktivt medlem
Det må være en alvorlig skjevfordeling av produksjonene av Oppadstigende varer i dette spillet
For øyeblikket er det 29 sider med forespørsel etter Urmineraler og ikke et eneste TILBUD om urmineraler hos Handelsmannen!!!
 

ArthWen

Aktivt medlem
Dette har jeg merket på alle varer i flere år. Min egen boosta produksjon ser ut til å treffe alle de tingene det er overproduksjon av, så det alltid mangel på etterspørsel på det jeg produserer :(

Det må være en klar overvekt av enkelte boostinger blant de spillerne som har kommet lengst. Det fører til overflod av enkelte varer og tilsvarende mangel på de andre. Startboostinger på plank, silke og støv ser ut til å være verstingene (jeg har alle). Det forplanter seg jo til de de etterfølgende varene.
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Klar over problematikken og har tatt dette med inaktive spillere som ikke blir slettet på NO serveren med leder av Teamet.
Jeg skulle ønske at inaktive spillere først ble flyttet ut mot verdenskart-kanten etter 30 dager, og så etter nye 60 dager bare slettet, uansett nivå og pengebruk.
Da hadde i alle fall nye spillere fårr mer riktig vareøkning.

Jeg skal mase litt til på sjefen om dette og skeivfordelingen av varer.
 

wasco55

Aktivt medlem
Klar over problematikken og har tatt dette med inaktive spillere som ikke blir slettet på NO serveren med leder av Teamet.
Jeg skulle ønske at inaktive spillere først ble flyttet ut mot verdenskart-kanten etter 30 dager, og så etter nye 60 dager bare slettet, uansett nivå og pengebruk.
Da hadde i alle fall nye spillere fårr mer riktig vareøkning.

Jeg skal mase litt til på sjefen om dette og skeivfordelingen av varer.
Fortsett å mas - vi heier på deg :)
 
Topp