• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Brorskapseventyr januar 2023

MeGipsy

Medlem
Vet at Beta hadde oppstart problemer i dette Eventyret, kan vi være trygge på at det ikke hender på torsdag?
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Vet at Beta hadde oppstart problemer i dette Eventyret, kan vi være trygge på at det ikke hender på torsdag?
Ja, det er jo en grunn til at de tester spillet har beta-serveren. EN-serveren starter også en dag tidligere enn resten (derfor jeg rotet med dagen), så da slipper en større del spillere løs på BE før alle andre.
Det er utrolig få feil som kommer over på live-serveren ved at ting først kjøres på beta, så EN og så alle andre servere.
  • Om du eller noen andre i Brorskapet har problemer så blir de ikke løst ved at man tar det opp i chatten eller med erkemagiker.
  • Ta kontakt med support og beskriv situasjonen så godt som mulig.
  • Dess mer info vi får dess raskere kommer hjelpen ;-)
 

Elvenhigh

Innbygger
Et lite hjertesukk. Opprinnelig var det sikkert ment at tiden man skulle ha til rådighet i brønnen skulle være relativt kort, og at mesteparten av eventyret skulle måtte brukes til å gjøre ferdig brettene. Men de brorskapene som satser litt gjør seg jo ferdig med brettene på 2 dager maks, og da blir det 4 dager og vel så det med å jage i brønnen for en god plassering, en plassering som i grunnen stort sett er avgjort med rekkefølgen man gjør ferdig brettene. Dette kappløpet er krevende og etter hvert litt kjedelig, og de fleste gjør det kun for ikke å bli forbigått, det er sjelden noen kommer jagende bakfra og klatrer veldig. Jeg kunne i grunnen tenkt meg et kortere eventyr, eller kanskje en makspoengsum og så blir rekkefølgen avgjort av hvem som når denne makspoengsummen først. Denne makspoengsummen kunne typisk vært 30 000 poeng. Akkurat nå ligger vi på en klar 3. plass, ingen mulighet til å klatre, men må jage videre for ikke å bli forbigått. De bak oss har små muligheter til å ta oss igjen, uten at vi stopper opp, noe vi ikke gjør fordi vi ikke ønsker å bli forbigått. Med en makspoengsum ville vi ha nådd den nå, som nummer 3, blitt nummer 3, og kunnet slappe av.
 
Sist redigert:

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Alle tilbakemeldinger blir med i ukesrapporten. De fleste av oss som har spilt en stund kunne nok tenkt oss endringer i konseptet.....eller en laaaang pause ;-)
 

wasco55

Aktivt medlem
Et lite hjertesukk fra meg
Muligens et "luksusproblem":)

Men hadde det vært mulig å gjøre noe med fordelingen av merkene i eventyret....
De fleste av oss blir alltid sittende igjen med hundrevis av merker som vi aldri får bruk for - det er jo litt kjedelig
 

AnelB

Medlem
Jeg har vært med en stund, og jeg elsker jagingen, faktisk elsker jeg alt med eventyr, om de jeg er med satser eller ikke. Synes det var fint at brygg merket var delt opp, da ble man ikke sittende i noe som føles som en evighet, om man ikke hadde så mange verksteder. :)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Jeg så Elvenar hadde dette innlegget ute nå. Der kan dere gjerne gå inn å notere forslag :)

Facebook

FA.png
 

AnelB

Medlem
Premiene. Jeg er ikke så opptatt av dem, men de fleste som «ikke gidder» eventyr sier alltid.…… for mye jobb, stress og demontering av by, for alt for dårlig gevinst.
Og det hadde ikke gjort noe som førstepremien fikk et nytt utseende, for etter min mening ligner den litt for mye på en kartong H-melk, så setter de ikke ut. :)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Premiene. Jeg er ikke så opptatt av dem, men de fleste som «ikke gidder» eventyr sier alltid.…… for mye jobb, stress og demontering av by, for alt for dårlig gevinst.
Og det hadde ikke gjort noe som førstepremien fikk et nytt utseende, for etter min mening ligner den litt for mye på en kartong H-melk, så setter de ikke ut. :)
Notert! (ler godt i tillegg)
 
Topp