• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Oppdrag Gledesesongen

Drunky

Medlem
Dukket opp ukesoppdrag : Åpne en smakspakke 3 x
Disse smakspakkene er det bare en viss prosentsjanse å få i belønninger , brukte 600 kokkeluer for å lage ting og åpne belønninger 0 smakspakker ble resultatet så ser jo at dette oppdraget er kun basert på hvor heldig man er med prosentene , er dette virkelig gjennomtenkt av utviklerne eller er det et pressmiddel for at vi skal bruke diamanter for å kjøpe nok kokkeluer så slike oppdrag kan fullføres ? Greit nok så kan det byttes ut men vi har jo bare 2 forsøk å bruke og kan jo være andre oppdrag som også trenger den funksjonen . Har fram til nå aldri byttet et oppdrag i Gledesesongen , synes det er leit at dette må skje , setter jo sin ære i å klare det som blir kastet på oss :)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Dukket opp ukesoppdrag : Åpne en smakspakke 3 x
Disse smakspakkene er det bare en viss prosentsjanse å få i belønninger , brukte 600 kokkeluer for å lage ting og åpne belønninger 0 smakspakker ble resultatet så ser jo at dette oppdraget er kun basert på hvor heldig man er med prosentene , er dette virkelig gjennomtenkt av utviklerne eller er det et pressmiddel for at vi skal bruke diamanter for å kjøpe nok kokkeluer så slike oppdrag kan fullføres ? Greit nok så kan det byttes ut men vi har jo bare 2 forsøk å bruke og kan jo være andre oppdrag som også trenger den funksjonen . Har fram til nå aldri byttet et oppdrag i Gledesesongen , synes det er leit at dette må skje , setter jo sin ære i å klare det som blir kastet på oss :)
Takk for påminnelsen!
Jeg klaga på dette oppdraget mens jeg spilte på beta. Men nå skal jeg syte litt internt igjen

(Det "vittige" var at jeg seff fikk den til kort tid etter, men de smakspakkene vokser ikke på trær!)
 

Elvenhigh

Innbygger
Jeg har nå 4 smakspakker som jeg ikke har åpnet- Tør ikke åpne dem før jeg har fått det ukesoppdraget som er nevnt over her.
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Lurt! Jeg fikk ikke noe særlig respons på klagen dessverre. Men nå er man herved advart i alle fall ;-)
 

AnelB

Medlem
Jeg har brukt opp alle luene jeg har, og klart å få en smakspakke, så dette vil bli første uke ever jeg kommer til å ha oppdrag i kø. (Sur)
 
Topp