• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Kommunikasjon Oppdatering angående premier fra 2022

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Jeg beklager så mye for at premiene fra adventskalenderen lar vente på seg!
Jeg har purret flere ganger, senest denne uken.
Dette er svaret som foreligger:
Screenshot_20230329-125650_Mattermost.jpg
Så da krysser jeg fingrene for at de kommer før jula i år
 
Sist redigert:

AnelB

Medlem
Jula varer som kjent helt til påske, så dukker nok opp……… og mens jeg venter på termokoppen, fortsetter jeg å drikke kald glemt kaffe :)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Svelger noen bitre piller og biter i det sure eplet her....aaaaldri mer book premier. Hjemmelagde dorull-nisser til alle i år! ;-)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Nyeste beskjed er at NÅ er alle premier utsendt og kommer med DHL.
Sjekk gjerne rundt postkassestativet og ikke bare postkassa. Min julegave ble stående ute i snøen en ukes tid før jeg fikk sett at pappesken som stod der faktisk var post og ikke søppel.

Er det noe som ikke dukker opp så si fra på support så gir jeg noe annet i stedet :)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Så bra!! Håper alle får snart.
Er det noen som ikke får alt så si for all del fra så får dere en annen liten ting fra meg i spillet i stedet. :)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Og det jeg trodde var ett tegneseriebok tror jeg er ett brettspill!
 

Monicaa

Medlem
Neida,skal ikke klage, ikke helt det jeg vant,men fikk en hyggelig hilsen,en notatbok og termokoppKoselig det! Men ser dette ble jo bare stress for deg/dere ..5 mnd senere..
krigere og diamanter stemmes for neste gang!
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Alt skal være sendt fra Hamburg så da ligger pakkene hos tolletaten...eller så har DHL sendt de med hest og kjerre.
 
Topp