• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

InnoGames Ledige stillinger

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ithil

Elvenar Team
Community Manager

Ledige stillinger


Kjære mennesker og alver,
Vi søker etter nye medlemmer til vårt norske team!


Uavhengig av stillingen du søker på, vil du motta en månedlig kompensasjon for arbeidet ditt (i diamanter) og vår takknemlighet for å hjelpe Elvenar-teamet med å forbedre spillopplevelsen for alle.

Dette er stillingene som er ledig:
Support
Discord Moderator

Det er også mulig å kombinere disse to stillingene om ønskelig.


Support

Som del av support teamet vil du hovedsakelig hjelpe våre spillere med forespørsler via Support.

Discord Moderator
Redigere og holde ett øye med Discord kanalen til Norge.

Om du tror noe av dette kan passe deg så send gjerne inn en søknad via denne siden HER.


For alle stillingene kreves at du kan skrive norsk og du må kunne greit med engelsk.
Det er ikke ett krav at man har spilt lenge og er ett levende Elvenar-leksikon, det viktigste er at du liker spillet og har litt tid til overs. Har du erfaring med kundebehandling er det en fordel. All opplæring vil skje personlig av meg.

Hvis du velger å søke, vil jeg og LCM vurdere søknaden din.
Etterpå vil vi invitere til nettmøte hvor vi blir kjent med hverandre, sjekker om kjemien stemmer, og svarer på alle dine spørsmål du måtte ha om jobben.

Hvis du har et spørsmål som haster før du ønsker å søke, kan du stille spørsmålet ditt i en pm eller kontakte vårt support team.
Vi ser frem til søknaden din, så vi kan forhåpentligvis ønske deg velkommen på laget!

Vennlig hilsen,
Team Elvenar
 
Sist redigert:

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Er det noen som har god kunnskap om Discord og har lyst til å bli innholdsansvarlig for kanalen så send meg en PM!

@Dobby har gått av med pensjon. Takk for all hjelp og lykke til videre! :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp