• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Slag Krigføring - Del 3 - Eldgamle underverk

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Underverk som de fleste har for å bli en godt rustet kriger:
1.Fristedet/Krigsklosteret (KK)
gir kultur og troppene får bedre helse. Selv om du ikke kriger i starten vil de aller fleste måtte bruke tropper etter hvert og da får man utnyttet begge bonusene.
2. Drageklosteret er genialt om man har god tilgang på formler. Den gir en slump mana hver gang man bruker en formel type grå/lilla og oransje. Har man veldig stort overskudd av nevnte formler vil man teoretisk sett aldri trenge bygg som produserer mana, fordi man kan lage når man trenger. Men bruker du aldri formler og vasser i mana uansett så er ikke dette underverket for deg. Gir en fin boost for magikerne. Gull når man kommer på kap.17 (der går det MYE mana)
3. Dvergskansen er diger, men den er et must for krigere. Teller som to rustkammer
4. Stormens nåler, Flyvende akademi og Seierskilden gjør at tiden det tar å lage tropper går ned. I tillegg til andre gode bonuser.
5. Heltenes smie har jeg fordi den gir meg boost på tung nærkamp. Den produserer lite orker per rute.
6.Skarpsoppens alter, Paddenes tempel og Renselsens pyramide sper på med tropper.
7. D-111a – Tidsvrenging gjør at nedkjølingstiden mellom rundene går ned, men jeg har den mest fordi den øker produksjon av bevisste varer.
8. D-222z – Simia Sapiens gir mindre forfall på bevisste varer og økt produksjon av tropper.
9. Forfedrenes Hvilested , reduserer forfall på oppstigningsvarer og produserer skrømt ( magikeren fra treningsleir ) , alltid kjekt med forfalls reduksjons underverk , Skrømt , ja her vi jo Blomstermagiker fra leiesoldatleir som er bedre å satse på , plass i byen bør vurderes før du bygger dette underverket .
 
Sist redigert:
Topp