• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Søkeresultater

  1. Oversettelser

    Eller samfunnstjeneste :D Enig i at bytte er bedre enn utbytte.
  2. Skjevfordeling av ressurser

    Dette har jeg merket på alle varer i flere år. Min egen boosta produksjon ser ut til å treffe alle de tingene det er overproduksjon av, så det alltid mangel på etterspørsel på det jeg produserer :( Det må være en klar overvekt av enkelte boostinger blant de spillerne som har kommet lengst. Det...
  3. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Elvenstats er ikke oppdatert på 3 uker. Får håpe det er sommerferie og ikke at de har sluttet.
  4. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Hvordan er det mulig å stole på en pirat som i tillegg heter Bonkers (slang for sprø på engelsk)? :rolleyes:
  5. Wiki - klikkbare linker

    Ikke glem understreket :)
  6. INNO bryter norsk lov om markedsføring

    En del av "tilbudene" Inno kommer med bryter med norsk markedsføringslov. Når man angir en besparelse ved å velge et spesielt tilbud eller pakke må besparelsen være i forhold til en reell pris. Når Inno hevder at man sparer 67% på å kjøpe den minste pakken med bronsespader må det være en rell...
  7. Les meg Spiret - info når artefaktene endres

    Jeg leser det, men siden jeg ikke er interessert i noen av artefaktene (de er enten verdiløse eller jeg har nok) så kan jeg godt være foruten. For meg er de bare 2000 formelfragmmenter uansett.
  8. Hobbyrom hos byggmesteren.

    Det er et sted til med reklamesnutter nå. I forskningvinduene kan du se på en reklame og få en belønning på 1 KP til den aktuelle forskningen. Det kan gjøres tre ganger før du kommer en nedkjølingstimer. For meg startet den på litt over 21 timer så i praksis kan du får 3 forskningsKP pr døgn.
  9. Hobbyrom hos byggmesteren.

    Alv, ikke fått hobbyrom. Heller ikke fått tilbud om å se reklame. Min lille konto er menneske og den har fått to reklamefilmer med 700 T2 og T3 varer som resultat, Whooop-ti dooo. Korreksjon: KL 0200 fikk den lille kontoen min et hobbyrom. Den tilbød økning på 20 %. Jeg valgte orker, men ser in...
  10. Norske tall

    Det Inno skriver blir jo ikke feil på norsk siden vi bruker komma som desimaltegn og det gjør tydeligvis Inno også i dette tilfellet. Men hvis man skal bruke k må det være for at det er enklere (kortere) og det er det ikke her og de kunne like gjerne skrive tallet fullt ut. Det som irriterer...
  11. Kommunikasjon Oppdatering angående premier fra 2022

    Jeg har ikke mottatt noe.
  12. Gryten - Tilbakemeldinger

    Jeg valgte å ta gryten på alvor og la tid og innsats i å finne ut hvordan den fungerte. Jeg konsentrerte meg om det som gjorde kampene bedre, samt bedret produksjon av frø, mana og unurium. Jeg donerte store mengder ressurser for å få muligheten til å oppgradere ingrediensene og fikk alle de...
  13. 1.april spøk: Ny etasje i Spiret!

    God spøk, Ithil :)
  14. 1.april spøk: Ny etasje i Spiret!

    Quod Erat Demonstrandum
  15. Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Tabellen er lett å misforstå siden den angir hva MER du trenger for hvert nivå og skal du ha portalen til nivå 4 trenger du 6 av hvert bygg (1+2+3) og siden det er tre forskjellige bygg trenger du 18 totalt. Det som ble oppdaget er at du ikke trenger å bygge lenger enn til nivå 3 dersom du har...
  16. Spiret Nye premier i Evighetsspiret

    Jeg mener ikke at Innogames ikke gjør noe for å forbedre spillet for det gjør de åpenbart. Det jeg kritiserer dem for er å ikke høre på spillerne og for å ikke gi tilbakemeldinger. Jeg forstår at et lite antall spillere ikke blir hørt like godt som et stort antall, men jeg kjøper ikke at det er...
  17. Spiret Nye premier i Evighetsspiret

    Vi kan utvilsomt være enig i at en navneendring på en detalj ikke er en betydningsfull endring (selv om forslaget var godt :). Jeg vil ikke regne det som endring i utformingen av spillet i det hele tatt. Når det gjelder 1 og 3 min tidsformlene er de ikke fjernet. Min nystartede konto har ofte...
  18. Spiret Nye premier i Evighetsspiret

    Jeg stusser over dette. Hvorfor spør Innogames om hva vi ønsker når de uansett kjører videre med det de hadde tenkt? Er det noen som kan vise til ett eneste tilfelle hvor Innogames hart hørt på brukerne i forbindelse med utformingen av spillet? Ikke til forkleinelse for Ithil og resten av...
  19. Kapittel 20 - Diskusjonstråd

    Er det noe av dette som kan produseres med portalformler?
Topp