• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Tilbakemeldinger på adventskalenderen anno 2022

Event Alven

Konkurranse Alv
Forummoderator

Tilbakemeldinger



Her kan dere notere smått og stort dere har på hjertet angående årets kalender. :)

city_collect.png
 

AnelB

Medlem
Julekalender, herlig initiativ, moro og annerledes. :) Kunne ønske vinner ble trukket, heller enn første med riktig svar vant. Når tre til fem har svart, er sannsynligheten stor for at en av dem har rett, så mindre vits i å svare selv. Tror feks sjansen for at Drunky har svart feil på faktaspørsmål, er like sannsynlig som at det begynner å regne kuer. :)

Men alt i alt, veldig positiv til julekalender :)
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Takk for tilbakemelding på de to første lukene med konkurranser. :)
Noen har førstemann, men de fleste er trekninger. Det er jo mulig at førstemann har svart riktig, men det er jo ikke garantert.
Lukene variere også om det er 1, eller flere vinnere.
Ingen av lukene vil bli lagt ut til samme tid så ingen trenger å sitte klar 23.59 hver kveld heller ;-) Dette er for at alle skal kunne "slumpe" til å være først de dagene det gjelder.
 

Drunky

Medlem
Julekalenderen er et flott tiltak , som AnelB sier burde det være en trekning blant riktige svar , da slipper man at noen ikke gidder legge inn svar , skulle jo også tro at en mening bak konseptet er at flere vil bruke forumet mer aktivt . :)
 

Event Alven

Konkurranse Alv
Forummoderator
Er det flere tilbakemeldinger på kalenderen for 2022 så benytt sjansen til å skrive de nå.

AnelB - det må ha regnet kuer for de som svarte på quiz hadde ikke alltid riktig ;-)
Drunky - det var for alle brukere av forumet og det var lagt opp til stort spenn i vanskelighetsgrad. Men selv på dager der man ikke trengte å bruke annet enn fantasien ble det dårlig respons.

Det virker som om det er Finn X antall feil flest deltar på, men jeg tror ikke det fenger 20 ganger på rad (?).
Årets kalender vil nok bli en del endret....om vi drar til igjen. Det spørs jo hvilke tilbakemeldinger vi får. Det ligger veldig mange arbeidstimer bak og om få synes det var gøyalt så finner vi heller på noe annet :-D
 

Elvenhigh

Innbygger
Tror vi som er noenlunde aktive på dette forumet synes det var gøy, og deltok. At det er så få deltakere gjenspeiler nok dessverre heller at det er veldig få brukere av dette forumet, enn at julekalenderen ikke fenget. Men flere slike happeninger innimellom kan kanskje få bruken opp. Jeg var inne på tanken å "beordre" alle brorskapsmedlemmene mine til å gå inn å stemme på diktet mitt, men så ble jo ikke det nødvendig. Skulle kanskje gjort det likevel for å dra noen av dem inn i forumet, tror ikke det er så mange av dem som bruker det. Får prøve å trekke dem inn neste gang, og det kan kanskje flere gjøre?

Og ad det med å regne kuer, det var vel jeg som svarte feil på et spørsmål (mener jeg har riktig svar nå), og ikke Drunky?
 
Sist redigert:

AnelB

Medlem
Hehehe…….. jeg elsket julekalenderen, men jeg et nok en enkelt sjel, og ganske lett å glede :) Men tror Elvenhigh har rett, det er for få brukere. Hva med å legge ut på posthornet oftere. »Nå er neste luke i kalenderen åpen, mulighet for å vinne bla bla bla« ? Og når vi som var med i år, har skrytt i våre brorskap om fine kopper osv, så skal du se det blir med mange fler neste år……. Og snart er det påske, da kan vi ha påskequiz ? Jo oftere det skjer noe her inne, jo fler vil dukke opp :) Og forslag til andre oppgaver, stemningsfulle jule/påskebilder man har tatt selv, som kan stemmes på. Premiene kan også være brorskapsbasert. Jo fler fra et brorskap som deltar, jo større sjanse for premie. Hva med fordelspoeng/kp eller noe annet som gagner brorskapet?
 
Sist redigert:

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Takker for feedback! :)
Når det gjelder posthornet (In game messages=IGM) så er det sånn at InnoGames sine egne har prioritet og jeg får ikke overstyrt de naturligvis ;-) Det er også et maks antall meldinger som kan ligge der samtidig.
Jeg prøvde å smette mellom noen IGM under eventen, men de druknet nok kanskje litt i event-kjøret. Det blir jo også fort for mye mas.

Det kommer til å bli 1-2 konkurranser eller lignende hver mnd framover. Premiemessig er det kun diamanter jeg har lov til å dele ut. Har til nød fått lov til å gi eventvaluta tilsvarende samme mengde diamanter. Har fått blankt nei på å få gi bort bygg, kjæledyrmat eller andre verdifulle saker. :-/

Da jeg tok over spurte jeg om vi kunne legge ned forumet til fordel for facebook. Men det er ikke aktuelt for InnoGames.
Det er jo muligens litt gammeldags med forum og jeg har notert meg at mange bruker FantasticTrines private facebook-gruppe til å stille spørsmål etc. Forumet har derimot en del funksjoner jeg synes er ryddigere å jobbe med og alle har også muligheten til å være anonyme.
Nå blir dette litt off-topic, men tenkte dere kunne få ett innblikk i at man ikke gjør helt som man vil selv om man er ansatt som CM *humre

Om noen i brorskapene deres sliter med å komme seg inn på forumet så er det bare å henvise til support!
Stort sett så er problemet løst ved å verifisere e-post adressen sin, samt at man må huske på at passord på forumet ikke er samme som på spillet!
Dog er brukernavn i spillet linket til kontoen her på forumet. (Har man fått byttet navn f.eks så endrer det seg både her og i Elvenar).

Når dette er sagt så er jeg glad om flere melder sin interesse til å bli en del av det norske Elvenar teamet ;-) Søk gjerne HER.
 

Monicaa

Medlem
Synes det var gøy med noe nytt! Og jeg har absolutt blitt bedre kjent med forumet:) Egentlig litt merkelig ikke flere har deltatt...! Bra oppgaver og kjekke premier! Håper at vi får dratt flere inn ved de neste konkurransene:)
 
Topp