• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Les meg Spiret - info når artefaktene endres

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Hver 6. uke endres artefaktene i Spiret og normalt sett sender jeg ut info via spillet og her på forumet.
Denne gangen ble ikke dette gjort (av grunner vi CM ikke er helt informert om).

Det jeg lurer på er hvor mange som faktisk ønsker denne infoen.
Mulig det ikke er så viktig og derfor er det jo dumt å bruke tid på det.

Hva mener du?
 
Sist redigert:

MeGipsy

Medlem
Ble glad når jeg så hvilket artefakter det var denne gang, har jo en skumringsføniks på lager jeg vil ha opp :D
Jeg liker å vite hvilke som kommer :)
 

ArthWen

Aktivt medlem
Jeg leser det, men siden jeg ikke er interessert i noen av artefaktene (de er enten verdiløse eller jeg har nok) så kan jeg godt være foruten. For meg er de bare 2000 formelfragmmenter uansett.
 

AnelB

Medlem
Jeg har hele veien ligget en fugl, og en Bjørn etter…… siden jeg begynte mye senere enn mange av dere. Så jeg ønsker meg infoen, da jeg enda ikke har en sånn VV bjørn, eller den fuglen som kom nå.

Samtidig bruker det komme info om hvilke artefakter som kommer i MA, det liker jeg også å vite, for pusher kanskje slurkene litt ekstra, om det er noe jeg trenger. ( tom for slurker nå, men likevel god info)
 
Topp