• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Kjæledyrmat

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Jeg kan ta det med i ukesrapporten min. :)
Svaret er nok at kjæledyrmaten regnes for veldig verdifull og ikke skal gis ut i store kvanta. Men sjekk ut utviklingsbygget i neste event! ;-)
 

Milka

Medlem
Jeg kan ta det med i ukesrapporten min. :)
Svaret er nok at kjæledyrmaten regnes for veldig verdifull og ikke skal gis ut i store kvanta. Men sjekk ut utviklingsbygget i neste event! ;-)
Takk Ithil, gjør gjerne det :) Litt håpløst å gi oss "15" kjeledyr, men ikke muligheten til å mate flere enn "3" i uka. Takk for tips :D
 

Milka

Medlem
Magiakademiet har støtt og stadig kjæledyrmat som mulighet til å crafte :)
Drunky, jeg tror du forstår hva jeg mener :) Jeg vil produsere de, ikke crafte ett eller annet som dukker opp tilfeldigvis når jeg er pålogget. Det blir ca 3 i uka.
 

Huberi

Nytt medlem
Da må det variere veldig for jeg har så mye at jeg har sluttet å ta de inn og da jeg tok inn så tok jeg bare de som forlanger kk og relikvier for å spare ff.
Jeg bytter gjerne mot ff:)
dyremat.jpg
yuma.jpg
 

Ithil

Elvenar Team
Community Manager
Dere bruker klarhetsslurk/diamanter og speeder opp syklusen litt regner jeg med? ;-)
 

Milka

Medlem
Hvor ser man hvor mange sluk man har på lager?
Hva enkelte spillere har på lager er irrelevant, om noe så undergraver det forespørselen min.
:)
 

snos

Medlem
Kunne mer enn gjerne byttet ut kjæledyrfor med noen av disse hersens formelfragmentene i spiret - eventuelt gitt oss en valgmulighet. Jeg gidder fortsatt ikke bry meg med gryten, og da er alle disse fragmentene helt uten verdi for meg. (Synes spiret har blitt vesentlig mindre interessant også, da fragmenter er nesten alt jeg får)
 
Topp