• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Hobbyrom hos byggmesteren.

AnelB

Medlem
Se reklame og få økning på div. Herlig. Men nå er det kun få som har fått hobbyrom, skulle gjerne hatt det på alle :)
 

Elvenhigh

Innbygger
Har ikke alle fått det da? Jeg fikk det tidligere på app enn på PC, men har det begge steder nå. Er forøvrig ikke kjempeentusiast av å bli lokka til å se disse reklamesnuttene. Hadde man nå enda kunnet avslutte dem straks de var starta, men nei da. Ikke alltid så lett å se når de er ferdige heller
 

Jane Alv

Innbygger
Det er mulig at det kun er alvene, som har fått det. Jeg har en konto, der det er menneske og den fikk det ikke.
 

ArthWen

Aktivt medlem
Alv, ikke fått hobbyrom. Heller ikke fått tilbud om å se reklame. Min lille konto er menneske og den har fått to reklamefilmer med 700 T2 og T3 varer som resultat, Whooop-ti dooo.

Korreksjon: KL 0200 fikk den lille kontoen min et hobbyrom. Den tilbød økning på 20 %. Jeg valgte orker, men ser in gen effekt hittil.
 
Sist redigert:

WinterIsComing

Nytt medlem
Synes denne reklamen, er ødeleggende for spillet. Blir det for mye hjelp/ framgang ved å se reklame eller at den blir for påtrengende. sier jeg takk for meg i dette spillet.
 

Jane Alv

Innbygger
Jeg synes det er en fordel, at det er frivillig. Da kan man bare la være å klikke på reklamen.
 

Elvenhigh

Innbygger
Hva jeg ikke liker med hobbyrommet:

På appen må du for mange av reklamesnuttene se hele filmen, og etterpå vente på noe dilldall før du får et lite kryss som du kan lukke filmen med, og ofte er det krysset så gjemt at du må lete etter det. Jeg har flere ganger brukt alt for lang tid bare med å finne ut av hvor jeg lukker reklamefilmen etter at den er ferdig. På app kommer jeg nok aldri til å gå innom hobbyrommet.

På PC er dette mye greiere, der har du krysset samme plass hver gang, og det begynner straks å telle ned 10 sekunder, og så er det bare å lukke.
Men Hobbyrommet virker noe ustabilt hos meg på PC. Ofte skjer der ingenting når jeg trykker se film, selv om alt skulle være klart. Når PC ikke vil starte film i hobbyrommet, har jeg gått inn på app for å sjekke, og der kan jeg starte film i samme situasjon. På PC kan jeg nok finne på å gå innom hobbyrommet hvis det blir litt mer stabilt, men jeg kommer ikke til å gi noen som helst oppmerksomhet til reklamefilmen, bare følge nedtellinga fra 10 til 0 sekund.
 
Sist redigert:

ArthWen

Aktivt medlem
Det er et sted til med reklamesnutter nå. I forskningvinduene kan du se på en reklame og få en belønning på 1 KP til den aktuelle forskningen. Det kan gjøres tre ganger før du kommer en nedkjølingstimer. For meg startet den på litt over 21 timer så i praksis kan du får 3 forskningsKP pr døgn.
 
Topp