• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Søkeresultater

  1. AnelB

    Wiki - klikkbare linker

    Ønsker klikkbare lenker i en svært skarp og annerledes farge, da synet ikke er av de beste, leter jeg ofte etter hvor jeg skal klikke. Og nei, jeg ser ikke forskjell på ordene over, så hadde bannet og klikket på alle. PS banner svært sjelden, men slikt irriterer meg. Noe som skal klikkes skal...
  2. AnelB

    Les meg Spiret - info når artefaktene endres

    Jeg har hele veien ligget en fugl, og en Bjørn etter…… siden jeg begynte mye senere enn mange av dere. Så jeg ønsker meg infoen, da jeg enda ikke har en sånn VV bjørn, eller den fuglen som kom nå. Samtidig bruker det komme info om hvilke artefakter som kommer i MA, det liker jeg også å vite...
  3. AnelB

    Hobbyrom hos byggmesteren.

    Åtte kontoer, lett blanding mellom mennesker og alv. 5 har fått 3 har ikke. :)
  4. AnelB

    Hobbyrom hos byggmesteren.

    Se reklame og få økning på div. Herlig. Men nå er det kun få som har fått hobbyrom, skulle gjerne hatt det på alle :)
  5. AnelB

    Oppdrag Gledesesongen

    Jeg har brukt opp alle luene jeg har, og klart å få en smakspakke, så dette vil bli første uke ever jeg kommer til å ha oppdrag i kø. (Sur)
  6. AnelB

    Gryten - Tilbakemeldinger

    Veldig enig i hva de forrige skriver. Ivrig i starten, nå gidder jeg ikke engang lage brygg, om jeg glemmer det før spir.
  7. AnelB

    1.april spøk: Ny etasje i Spiret!

    Shame on me…….. hahahahaha
  8. AnelB

    1.april spøk: Ny etasje i Spiret!

    Det må det være hahahahaha
  9. AnelB

    1.april spøk: Ny etasje i Spiret!

    Har du bilde av den nye etasjen? Begynner få litt vibber, om at de skal få oss til å slutte, så de kan legge ned hele spillet. Legge til en etasje til, på noe som allerede er for vanskelig for de fleste middels store brorskap å klare. Dvs vi får æren av å bruke opp enda mer tropper på vei opp...
  10. AnelB

    Kommunikasjon Oppdatering angående premier fra 2022

    Diamanter……… diamanter…….. my precious….. :)
  11. AnelB

    Kommunikasjon Oppdatering angående premier fra 2022

    Jula varer som kjent helt til påske, så dukker nok opp……… og mens jeg venter på termokoppen, fortsetter jeg å drikke kald glemt kaffe :)
  12. AnelB

    Spiret Nye premier i Evighetsspiret

    Seriøst? Så nå blir det enda mindre sjans for å få noe «bra» i sjefskistene. :-(
  13. AnelB

    Zoom ut funksjon.

    Dere må bare prøve! Dette har jeg virkelig ikke visst jeg savnet så sårt, men det er jeg nå helt sikker på at jeg har gjort. Elsker det, bare elsker det :)
  14. AnelB

    Kjøp av kp i event.

    Hei. Jeg skulle ønske de en gang i året, nullstilte telleren for kp kjøp. Det blir fler og fler eventer, og de har fler og fler oppgaver som, kjøp x antall kp. Etter kort tid blir det ganske dyrt å kjøpe 1 kp, og vi kjøper de ikke fordi vi vil, men fordi oppgavene krever det. Har opplevd å...
  15. AnelB

    CM dagen!

    Jeg klarte se alt man kunne trykke på i det nye innlegget, så må bare takke og bukke :)
  16. AnelB

    CM dagen!

    Grattis med halvtårsdagen. Du gjør en strålende jobb. Visste ikke om forumet engang, før du begynte jeg. :) Men en liten bønn. Når du legger ut lenker, type trykk på linken så får du se…… kan please det som er selve linken få en annen farge enn »nesten lik som sort»? Grønn, lilla rød…...
  17. AnelB

    Brorskapseventyr januar 2023

    Premiene. Jeg er ikke så opptatt av dem, men de fleste som «ikke gidder» eventyr sier alltid.…… for mye jobb, stress og demontering av by, for alt for dårlig gevinst. Og det hadde ikke gjort noe som førstepremien fikk et nytt utseende, for etter min mening ligner den litt for mye på en kartong...
  18. AnelB

    Brorskapseventyr januar 2023

    Jeg har vært med en stund, og jeg elsker jagingen, faktisk elsker jeg alt med eventyr, om de jeg er med satser eller ikke. Synes det var fint at brygg merket var delt opp, da ble man ikke sittende i noe som føles som en evighet, om man ikke hadde så mange verksteder. :)
  19. AnelB

    Gryten - Tilbakemeldinger

    Ble bare litt ivrig, skal klikke på linkene nå….. :)
  20. AnelB

    Gryten - Tilbakemeldinger

    Fått gryten, bobler over av iver….. men har noen få spørsmål. 1. Må man bruke opp de hekserundingene hver uke, og får man nye hver uke? 2. Hvor blir trylledrikkene av, må de drikkes i inneværende uke, eller blir de liggende på lager og kan drikkes når man vil? 3. Kan man brygge bare en gang...
Topp