• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Nylig innhold av WinterIsComing

  1. Til minne om SnowStorm

    I den digitale verden av Elvenar's spill, Der Snowstorm trådte inn med mot og vilje. Gjennom stormfulle netter og lysende dager, Hennes navn lyste klart i en virtuell ballett. Med tastetrykk som torden og klikk som vind, Hun bygde sitt rike, en drøm hun fant. Med vennlige hjerter, både nær og...
  2. naboer som er sluttet

    Har bare gull pytter jeg også Rett Nord og Rett Vest. Så bor nok i verdensende jeg også. Kanskje plassere mindre byer som ikke har fått speidet så mye i midten. De større byene har nok flere naboer å gi nabohjelp.
  3. Hobbyrom hos byggmesteren.

    Synes denne reklamen, er ødeleggende for spillet. Blir det for mye hjelp/ framgang ved å se reklame eller at den blir for påtrengende. sier jeg takk for meg i dette spillet.
  4. Oppstigende varer.

    Tror det ville ha ført til at hatte budene hadde blitt tatt mye kjappere, sånn at vi kunne frigjort kjøpmannen raskere. Et annet alternativ kan være at hatte budene kommer opp før de andre budene.
  5. Oppstigende varer.

    Det er stor mangel på enkelte varer. Alle vil ha Urmineraler. Om man ser i handelsmannen er det omtren 60 sider, med etterspørsel. Så foreslår, at eldre bud. Altså bud uten hatter. slettes fra handelsmannen.. bare et tips til forbedring i spillet.
Topp