• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Nylig innhold av snos

  1. Til minne om SnowStorm

    Om drøye 20 minutter blir Snowstorms konto borte fra Elvenar. Mange i lauget STORM er pålogget når det skjer - det blir et endelig farvel. Annki ble begravet i dag, og det var et omforent ønske om at kontoen skulle være hos oss til i kveld. Annki - du er uforglemmelig - og det viser flere i...
  2. Til minne om SnowStorm

  3. Til minne om SnowStorm

    Måtte bare❤️❤️
  4. Til minne om SnowStorm

    Elvenar ble litt annerledes da jeg ble kjent med deg. Medlemmer i laugene var ikke lenger bare spillere, men mennesker man virkelig skulle bry seg om. De skulle trives og ikke plages av dårlig samvittighet. Vi snakket om hvordan vi kunne hjelpe dem best mulig, og hvordan vi kunne motivere dem...
  5. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    :) Har skjønt det. Man må altså forske fram og bygge de to andre gjesterasebyggene før man kommer videre. Kjedelig å måtte vente, men tålmodighet er vel en stor del av spillet - og en stor prøvelse :). Får vel bygge noen ekstra rustkamre mens jeg venter.
  6. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Jeg har bygget dragetårnet. For å få i gang produksjon her tror jeg det må oppgraderes til nivå 2, og til det trenger jeg 14 orkekunst. Hvordan får jeg tak i det. (Det er helt sikkert noe jeg ikke har fått med meg eller ikke skjønner)
  7. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Ser at mange bygg kommer til å havne på lager etter hvert. Når jeg har kommet så langt i spillet, tror jeg jeg kommer til å kjøre gjennom kapittelet så fort som mulig og få plassert ut byggene igjen ganske raskt. Kan sikkert sette ut småbygg for å klare eventene. Har hatt stort overskudd på...
  8. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Hehe - De kunne like godt ha fjernet unurium i de boligene som ikke produserer myter. En unurium pr bolig er det jeg har høstet i dag. Men - vil jo fortsatt få en del når man fordeler produksjonen på boligene. Så får jeg tilpasse på den måten.
  9. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Nå er bygg fra kap. 21 også inne på elvenarchitekt:D
  10. Kapittel 21 - tilbakemeldinger

    Oppdaget nettopp det samme. Får håpe elvenarchitect kommer på plass ganske raskt, for jeg blir helt handicapet uten. Satser på at det er ferietid :)
  11. Kjæledyrmat

    Kunne mer enn gjerne byttet ut kjæledyrfor med noen av disse hersens formelfragmentene i spiret - eventuelt gitt oss en valgmulighet. Jeg gidder fortsatt ikke bry meg med gryten, og da er alle disse fragmentene helt uten verdi for meg. (Synes spiret har blitt vesentlig mindre interessant også...
  12. Gryten - Tilbakemeldinger

    Forsøkte å lage et brygg som økte produksjon av orker like etter at gryten kom. Brygged hadde null virkning på produksjonen, men mulig jeg ikke skjønte hva jeg skulle gjøre. Har ikke giddet å bry meg mer med den.
  13. Gryten - Tilbakemeldinger

    Spot on! Og akkurat de samme tilbakemeldingene jeg får fra flere i mitt brorskap. Den er stort sett lett å ignorere, men så dukker utropstegnet opp, og jeg lar meg irritere igjen;). Jeg også forsøkt å ta den på alvor flere uker på rad, men effekten forblir liten og det er slettes ikke verdt...
  14. Gryten - Tilbakemeldinger

    Takk for respons. Jeg har også lagt ut en PM i brorskapet mitt der jeg ber om synspunkter på Gryten. Det er dessverre ingen som er videre positive. Håper Inno tar tilbakemeldingene på alvor, og gjør noe. ;)
  15. Gryten - Tilbakemeldinger

    Evaluering av gryten! Gryten er nok det jeg setter aller minst pris på i Elvenar. Ser ikke poenget ved et brygg som må brukes umiddelbart, og de mest aktuelle bryggene har så liten varighet at det ikke er verdt det. Hadde man enda kunnet lagre brygg og bruke dem etter behov.... Nei her synes...
Topp