• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Nylig innhold av Milka

  1. Milka

    Til minne om SnowStorm

    Kjære Annki <3 Det føles ut som vi var midt i en samtale da du plutselig satte deg i en gummibåt og raftet av gårde nedover evighetens elv. Jeg kan ikke tro det, at du bare dro.. Det føles trist å logge på Elvenar nå, en dimensjon er borte. Tusen takk for mange fine samtaler, og fordi jeg...
  2. Milka

    Kjæledyrmat

    Tusen takk Ithil :)
  3. Milka

    Kjæledyrmat

    Hvor ser man hvor mange sluk man har på lager? Hva enkelte spillere har på lager er irrelevant, om noe så undergraver det forespørselen min. :)
  4. Milka

    Kjæledyrmat

    Drunky, jeg tror du forstår hva jeg mener :) Jeg vil produsere de, ikke crafte ett eller annet som dukker opp tilfeldigvis når jeg er pålogget. Det blir ca 3 i uka.
  5. Milka

    Kjæledyrmat

    Takk Ithil, gjør gjerne det :) Litt håpløst å gi oss "15" kjeledyr, men ikke muligheten til å mate flere enn "3" i uka. Takk for tips :D
  6. Milka

    Kjæledyrmat

    Litt of topic men.. Vi trenger mere dyrefór til alle kjeledyrene. Kan vi ikke få produsere disse i magiakademiet?
Topp