• Kjære gjest,

    Det ser ut som du ikke er registrert eller ikke innlogget. For å kunne aktivt delta på forumet ved å hive deg med i diskusjoner og starte dine egne tråder, behøver du en spillkonto. Registrer her!!

Nylig innhold av Aerith

  1. Aerith

    Gryten - Oppskriftsbok

    Ny uke, nye muligheter med mors gryte ;-) Mye av varene jeg ville teste ut kostes seff diamanter denne uken og derfor brukte jeg ikke mye av de. By 1. 16 diplomer. Kaos på lv 20, moraløkning lv 1, alt annet lv 15 2 øre - 2 bomull - 3 mana - 1 tunge - 2 lime - 4 iris - 4 mana - 1 iris S-rate...
  2. Aerith

    Gryten - Oppskriftsbok

    Uke 1: By 1. Bare for å teste tok jeg en av hver ingrediens (ikke de 4 som koster diamanter) i rekkefølgen de står i. Etter ett par bånnski endte jeg med: 1. Handelsmannens grunnleggende anmodning - Økning T1 - 35,6% - 4t19m 2. Handelsmannens grunnleggende bønn - Økning B1 - 26,2% - 3t46m 3...
  3. Aerith

    Gryten - Oppskriftsbok

    Har notert ned alle ingrediensene sine egenskaper. Det jeg noterer først er de man får størst sjanse for at den gjør og så synker % Alt er boost så orker ikke skrive det på alle. T=vanlige varer B=bevisste varer. Alle trylledrikk effektene finner man i en fin liste på wiki (trykk HER)...
Topp